Logo Verba Communicatie
  • Home
  • Diensten
    • Brainstormsessie Optimaliseer je website
    • Bouw je eigen website
    • Websitescan
    • Websiteonderhoud
    • Tekstredactie
  • Blogs
  • Over mij
  • Contact
  • Home
  • Diensten
    • Brainstormsessie Optimaliseer je website
    • Bouw je eigen website
    • Websitescan
    • Websiteonderhoud
    • Tekstredactie
  • Blogs
  • Over mij
  • Contact

Home » Blogs om je website te optimaliseren

Blogs om je website te optimaliseren

Website-optimalisatie

Je website onderhouden: wat, waarom en hoe vaak?

Een website is eigenlijk een beetje als een tuin: geef ‘m af en toe wat liefde, en hij groeit met je mee. In deze blog lees je waarom een beetje aandacht al veel verschil maakt

Lees blog
Blog Copyrightvermelding op je website
Website-optimalisatie

Waarom je geen copyrightvermelding nodig hebt

Veel mensen hebben een copyrightvermelding op hun website staan. Meestal bestaat dit uit een copyrightlogo, jaartal en bedrijfsnaam. Maar wist je dat je deze helemaal niet nodig hebt op je website. In deze blog lees

Lees blog
Blog Semrush rankingfactoren
SEO

Belangrijkste rankingfactoren voor 2024

Wat moet je doen en wat moet je laten om hoger te scoren bij de zoekmachines? Semrush heeft een onderzoek gedaan naar de belangrijkste rankingfactoren voor 2024. In dit blog lees je wat jij hiermee

Lees blog
Over mij-pagina
Webteksten

Je Over mij-pagina gaat niet over jou

Wat moet je op de Over mij-pagina schrijven? Welke dingen moet je delen en welke niet? En waarom eigenlijk?
Lees in deze blog waarom je Over mij-pagina niet over jou gaat.

Lees blog
Webteksten

Vermijd deze woorden en zinnen op je website

Als website-eigenaar wil je bezoekers niet alleen informeren, maar ook overtuigen. Sommige woorden en zinnen kunnen je helpen bij dit doel, terwijl andere juist bezoekers kunnen afschrikken.
In deze blog krijg je 5 tips

Lees blog
Blogideeën
Bloggen

Hoe kom je aan goede blogonderwerpen?

Hoe kom je aan goede ideeën voor je zakelijke blogs? Ik geef je 4 tips en vertel hoe ik aan onderwerpen voor mijn blogs kom. En niet onbelangrijk: hoe zorg je dat jouw blogonderwerpen zorgen

Lees blog
Neuromarketing voor startende ondernemers
Neuromarketing

Neuromarketing voor ondernemers

Ook als startende ondernemer kun je neuromarketing goed toepassen. Met makkelijk toepasbare tips zorg je ervoor dat je websitebezoeker verder leest, op een knop drukt of een andere handeling op je website doet.

Lees blog
Schrijven voor het web
SEO

7 tips om goede online teksten te schrijven

Als je weet dat mensen online meestal een tekst scannen en niet van begin tot eind lezen, is het slim om daar rekening mee te houden wanneer je een online tekst schrijft. Maar hoe schrijf

Lees blog
Schrijftips voor beginnende ondernemers
Webteksten

7 schrijftips voor startende ondernemers

Als startend ondernemer schrijf je vaak veel teksten. Een bedrijfsplan, teksten voor je website en socialmediaberichten. Voor je het weet ben je veel tijd kwijt aan het schrijven van online teksten. Maar als startend ondernemer

Lees blog
Meer blogs
Einde blogs

Mis geen updates en tips, schrijf je in voor mijn nieuwsbrief

Verbeter je website

Wist je dat je met wat kleine, vaak simpele, veranderingen aan je website kan zorgen dat potentiële klanten je website niet wegklikken, maar juist doorklikken? Benieuwd hoe je dit kunt bereiken?

Lees meer

Contactinformatie

  • E-mail: [email protected]
  • Telefoon: 06 13 57 53 92

Laatste blogs

Laptop typen

Wat is SEO en hoe begin je?  

Tekstredactie

Waarom een blog voor meer klanten zorgt

Alle blogs
  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Cookies
  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Cookies

Verba Communicatie

Beheer cookie toestemming

Om mijn website te optimaliseren gebruik ik cookies 🍪. 

Wil je weten welke cookies er geplaatst worden en hoe lang gegevens bewaard worden? Klik voor meer informatie onderaan op Cookies of Privacyverklaring. 

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}